9:00 am - Pazartesi Kasım 24, 2014

Herkes Onu Okuyor Sınav Kaydı ve Herkes Onu Okuyor Kitapları

Cuma, 17 Ocak 2014, 19:34 | Sanat ve Eğlence | 127 Yorumlar
by SanalX

Herkes Onu Okuyor haberlerleri ve reklmları internette, tv kanallarında yayınlanmaya başladı. Peki Herkes Onu Okuyor nedir? Herkes Onu Okuyor sistemine nasıl kayıt olunur? Herkes onu okuyor projesinin kitaplarının neler olduğunu paylaşmaya ve sizlerin yorumlarınız belli bir mecrada toplayım düşüncelerinizi almaktır.

Herkes onu okuyor projesinin temmel amacı Peygamber Efendimizi tanıtmak ve bilinirliğini artırmak için ilköğretim ve lise öğrencileri düşünülerek yola çıkılan bir projedir. Herkes onu okuyor haberleri geçtiğimiz günlerde Mevlid Kandili olması nedeniyle gündeme getirilmiştir.

Herkes Onu Okuyor

Herkes Onu Okuyor

Herkes Onu Okuyor sitesini kuran Peygamber Yolu Derneği‘dir. Herkes onu Okuyor sitesine girerek peygamberimizi anlatan bir kitabı seçtikten sonra bu kitapla ilgili belli bir süre sonra sınava giriyorsunuz eğer başarılı olursanız çeşit çeşit hediyelerin sahibi olabiliyorsunuz.

Herkes onu okuyor yarışmasında seçtiği kitapta başarılı olan okuyucular teknolojik cihazlar (bilgisayar, tablet, cep telefonu)ın yanı sıra Umre Ziyareti kazanabilmektedirler.

Herkes onu okuyor kitapları; sitesinde ki sınavda sorulacak kitapların isimleri şöyledir: Sonsuz Nur isimli kitap yetişkinler için sınav kategorisinde ve Fetullah Gülen tarafından yazıldığı gözlerden kaçmıyor. İkinci Kitap ise Efendiler Efendisi Hz. Muhammed isimli kitap ise ortaokul seviyesinde ki yarışmacılar için seçilecektir. Üçüncü kitap ise Lise düzeyinde ki öğrenciler için yarışmaya uygun bulunmuş bir kitaptır.

Herkes Onu Okuyor sınavı için son başvuru tarihi ise 24 Mart 2014’tür. Herkes onu Okuyor sınavları test usulü olup bütün şehirlerde tarihi mekanlarda gerçekleştirilecektir. Sınava girecek öğrencilere sınav yeri ve saati mesaj olarak cep telefonlarına SMS olarak bildirilecektir.

İlk Herkes Onu Okuyor sınavında dereceye girenler hediyelerine kavuşacak ve ikinci sınavda isterlerse şampiyonlar yarışmasında yine aynı şekilde rakipleriyle yarışacaklardır.

Herkes onu okuyor kitaplarını kitapevlerinden ücreti karşılığında alabileceksiniz. Sadece cezaevlerinde bedava olan bu kitaplar her tarafta kolayca bulunabilmektedir.

Herkese ” Herkes Onu Okuyor” yarışmasında kazanan bilgiler olsun yorumlarınızıda yorum alanından bizlerle paylaşabilirsiniz.

herkes onu okuyor sınav yerleri, yhs-default, herkes onu okuyor com, herkes onu okuyor sınav yeri
Etiketler: , , , , ,

"Herkes Onu Okuyor Sınav Kaydı ve Herkes Onu Okuyor Kitapları" 127 Yorum Yapılmış.

  1. fatma Dinler diyor ki:

    merhaba… herkes onu okuyor yarışmasına katılmak istiyorum

  2. ferdi diyor ki:

    ben van da oturuyorum da peki biz bunlari hangi yayin evlerinden alacagiz

  3. zeynep adıgüzel diyor ki:

    bu yarışmaya umre seyahati için girmek istiyorum ve çok heyecanlıyım allahın izni ile bu yarışmada derece yapmak istiyorum

  4. Murat Can diyor ki:

    birinci oldum

  5. mehmet fatih seyhan diyor ki:

    beni kaydedin

  6. muhammet ümit özdemir diyor ki:

    kaydolmak istiyorum

  7. muhammet ümit özdemir diyor ki:

    kazanmak istiyorum

  8. muhammet ümit özdemir diyor ki:

    kazanmak istiyorumwum

  9. şahin diyor ki:

    NASIL Kayıt olacağımı bilmiyorum.

    • zemzem diyor ki:

      bende kayıt olmak istiyorum ama bilmiyorum yardımcı olurmususnuz

    • yardıma ıhtııyacı olan bırı diyor ki:

      mrb ben kayıt oldum fakat epostaama bilgiler gelmedi ne yapacagım. allah rızası için yardı m edin

  10. durdane. aydın diyor ki:

    Benide kaydedin

  11. hatice oztek diyor ki:

    Sonsuz nur

  12. fatma diyor ki:

    ben kayıt oldum da bilgi mesajı ne zaman geliyor

  13. atila sinan akdogan diyor ki:

    selamun aleykum herkesonu okuyorkıtabının nereden bulabılrm yardımcı olurmusnuız

  14. ÇETİN diyor ki:

    kayıtolmakistiyorum

  15. yusuf dogangün diyor ki:

    inşalah kazanırım

  16. selenay diyor ki:

    Nasil katiliyorsunuz

  17. cebrail diyor ki:

    beni kaydedin herkes onu okuyor yarismasına katılmak istiyorum

  18. yasin diyor ki:

    nasıl kayıt olunur

  19. kadir diyor ki:

    değerli kardeşlerim kayıt herkes onu okuyor . com da kendiniz yapmanız gerekiyor. orta okullar için EFENDİLER EFENDİSİ HZ MUHAMMED.RAHİME KAYA MUŞTU YAYINLARI LİSELER İÇİN RŞİT HAYLAMAZ EFENDİMİZ KİTABI MUŞTU YAYINLARI. YETİŞKİNLER İÇİN M. FETHULLAH GÜLENİN 1. VE 2. CİLT OLAN SONSUR NUR KİTABI NİL YAYINLARI DUYURULUR FEM DERSHANELERİNDE VAR BENDE ALDIM ARKADAŞLAR BAŞARILAR DİLERİM HERKERKSE

  20. duygu diyor ki:

    yha paralımı anlamadımki

  21. duygu diyor ki:

    sınava giriş fiyatını ögrenmek istiyorum

  22. betul diyor ki:

    Bursada sinava girebilecekmiyiz…

  23. gulluzar zerlen diyor ki:

    Selam ben kayıt yaptım fakat kategori bölümünü yanış seçmişim kaydımı silip yeniden kayıt yapmam gerekiyor rica etsem yardımcı olur musunuz kaydı silmek için

  24. eşe diyor ki:

    ben bu sınava kayıt olmak istiyorum

  25. duygu diyor ki:

    yha söyleyin da sizi bekliyorum

  26. betül diyor ki:

    neyi söyliyelim bu arada kimse benim yorumlarıma cevap yazmıyor

  27. sümeyye diyor ki:

    ben kayıt oldun ama bilgilendirici sms gelmedi daha

  28. nurşin diyor ki:

    sümmeye o sınavdan 2 gün önce geliyor……….

  29. hasan diyor ki:

    allah utandırmasın dinimizden uzaklıştırmasın herkes onu okuyorda hayatımız güzel olsun

  30. MUHAMMET ALİ SATIR diyor ki:

    ÇOOOOOOK ÇALIŞTIM EPEYE ZORLAYACAĞIM BÜTÜN ARKADAŞLARA BAŞARILAR 6D ÇAY ORTA OKULU

  31. nuriye diyor ki:

    Bende çok çalışıyorum herkese başarılar hak eden kazansın

  32. duygu diyor ki:

    iptal ettirmek istiyorum nasıl yapacam

  33. yasemin erken diyor ki:

    lütfen beni kayıt edin çok merak ediyorum.

  34. ismail erken 05394105321 diyor ki:

    bu kayıt çok kolaydı…

  35. yasemin erken 05394105321 diyor ki:

    harika bir sınav olucak…

  36. Ahmet can diyor ki:

    Arkadaşlar hediyelerdeki telefon ney bilen varmı???

  37. suat diyor ki:

    5 nisan 3.seanscumartesi saat 10 da

  38. sabiha buse alkan diyor ki:

    bence kolay tabii bilene kolay bilmiyene zor

  39. ayşe diyor ki:

    sabihacığım doğru söylüyorsun

  40. cansu kızılbent diyor ki:

    nasıl kaydolucam bende bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz lütfen…. :)

    • seda diyor ki:

      herkes onu okuyor. com adresine gir sitede en aşağıya in orda online başvuru formu için tıklayın yazıyo orda formu doldurup kaydolabilirsn

  41. sümeyye diyor ki:

    arkadaşlar ben 8. sınıf öğrencisiyim biz arkadaşlarla okulda kaydolduk hocalar kaydediyo ayrıca kitapları da bedava aldık siz paralı mı aldınız?

  42. sümeyye diyor ki:

    6 nisan pazar saat 10:00 sınav yerini daha bilmiyorum siz biliyo musunuz?

  43. enes diyor ki:

    nasıl kaydoluyoz

  44. esma diyor ki:

    bu sınav nerde bilen var mı???

  45. seda diyor ki:

    arkadaşlar ben kayıt yaptım ama bir alanı yanlış yazmışım şimdi kaydımı silip yeniden kayıt olmak istiyorum mail gönderdim ama bi türlü silinmedi yeni kayıt yapamıyorum ne yapmm gerekiyo nasıl silebilirim kaydımı yardımcı olabilir msnz ltfen

  46. ahmet diyor ki:

    nereden kaydoluyor

  47. ahmet diyor ki:

    arkadaşlar nereden kaydoluyor bilen varmı

  48. anomin diyor ki:

    nerden kaydoluyor

  49. SanalX diyor ki:

    Herkes Onu Okuyor Sınav Kaydı sadece şu linkten yapılabilmektedir TIKLAYINIZ

  50. fatma diyor ki:

    katıt formum silinmiş tekrar yenisini gönderebilirmisiniz

  51. büşra diyor ki:

    Kaydimi yanlis yaptim silmek istiyorum nasil silebilirim

  52. sekle diyor ki:

    Bieden çok birinci olursa hepsine ödül verilecek mi?

  53. semanur diyor ki:

    peki sınav internette mi yapılacak

  54. ELİF diyor ki:

    HAYIRLI GÜNLER BİR ŞEY SORACAĞIM SINAVA KAYDOLDUM FAKAT SINAV TARİHİMİ UNUTTUM E-POSTA VEYA CEP TELEFONUNA BİLGİLERİ GÖNDERİR MİSİNİZ HAYIRLI GÜNLER BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ

  55. enes diyor ki:

    bu yarışmanın telefolnunu verir misiniz

  56. rabia diyor ki:

    ben kayıt formunu doldurdum amakayıt oldum mu emin olamıyorum yardımcı olurmusunuz

  57. hasan diyor ki:

    her keze başarılar

  58. hasan diyor ki:

    BAŞFURU FORMU HALLOLDU KAYDOLDUĞUMUZU NASIL BİLECEZ BİLEN

  59. nur diyor ki:

    MERHAA SELAMUN ALEYKÜM BEN NUR SİZE BİRŞEY SORABİLİRMİYİM BEN ANNEMİN CEP TELEFONUNU VERDİM PEKİ NEREDE SINAVA GİRECEM DİYARBAKIR YENİŞEHİRDEYİM VE SEANS 8İ SEÇTİM NEOLUR ALLAH RIZASI İÇİN CEVAPLAYIN VE ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN SINAVDA MELEKLER EKSİK OLMASIN BELİNİZDEN ..

  60. muhammed demir diyor ki:

    yaa buna nasıl kayıt olunuyor bir bilginiz varmı?

  61. abdulsimit suluk diyor ki:

    bende bişiy anladıysam töbe töbeeeeeee

  62. kübra diyor ki:

    arkadaşlar hz muhammet s.a.v. kitabıbı nerden alıyorsunuz

  63. nur deryası diyor ki:

    kitap ‘ı aldım 18.90 tl okuanızı tavsiye ederim arkadaslar

  64. ilknur uyanık diyor ki:

    sınav ile ilgili sms ne zaman gelebilir…

  65. misafir diyor ki:

    okullar ne zaman belli olacak

  66. esmaülhüsna ören diyor ki:

    sınav yerim ne zaman belirlenecek

  67. mehmet diyor ki:

    sınav seansını değiştirmek isterim lütfen yardımcı olun

  68. ahmet diyor ki:

    sına seansı seçemiyorum……….

  69. zehra diyor ki:

    arkadaşlar sınav yeri ve zamanı nasıl öğreneceğim yada ne zaman sınava gireceğimiz belli olacak

  70. leman diyor ki:

    Nasıl öğdeneyim

  71. ayşegül diyor ki:

    Ya ben kayıt oldum a.ma sınav yeri tarıhı falan bana sms olarak gelmedı başka nerelerden ogrenebılırım ??

  72. adem ide diyor ki:

    arkadaşlar bana mesaj gelmedi lütfen yardımcı olsun

  73. neslihan aydin diyor ki:

    ben efendimiz adli kitabi na kayit oldum ama bana nerde ne zaman girecegim bilgi mesaji gelmedi bu konu hakkinda yardimci olurmusunuz lutfen

  74. neslihan aydin diyor ki:

    ben telden giriyom telim bozuldu ve bir turlu eski e postama giremi yom acaba sms yeni e postama gonderirmisiniz ben efendimiz adli kitaba
    kayit olmustum

  75. neslihan aydin diyor ki:

    lutfen msji bekliom
    ama e posta adresimi yanlis girmis m duzetmek isted
    im

  76. fatma diyor ki:

    sınav yerini öğrenmek için giriyorum ama kayıt bulunamadı diyor
    ne olcak şimdi lütfen yardım edin noooooooooolurrrr………..

  77. ayşe diyor ki:

    bana mesaj geldi ama sitenizde kayıt başvurusuna baktığım zaman kayıdız yok diyorlar lütfen yardımcı olun

  78. yeter diyor ki:

    kaydımı nasıl düzelte bilirim

  79. gamze diyor ki:

    herkez onu okuyor sınav mesajı silindi ne yapmalıyım

  80. kardelen diyor ki:

    ben katıldım 3 nisanda bana mesaj geldi

  81. mustafa diyor ki:

    arkadaşlar bana sınava gireceğim yer sms olarak gelmedi acaba kandırıldıkmı yok öyleyse sorun değil efendimizin hayatını öğrenmiş olduk sistemden de giremiyorum kayıt yok diyor

  82. ferhat akkaya diyor ki:

    s.a arkadaşlar benim sınav yerim sms olarak iletildi ama eksik geldi sms başka bi yerden öğrenebilirmiyim???

  83. berna ülker diyor ki:

    arkadaşlar ben sınava kayıt olamadım ama sınava girmek istiyorum acaba sınava girmek için birşey yapabilirmiyim ? bazı arkadaşlarım sınava gidip orada form doldurup girebileceğimi söyledi caba doğrumu?

  84. zeynep asln diyor ki:

    selamun aleyküm arkadaşlar şimdi başvuru yapamıyoruz dimi

  85. gamze diyor ki:

    ya ben sınavdan sonra tlf numaramı değiştirdim ama kayıtta eski numaram geçiyo nasıl değiştirebilirim

  86. tuğba diyor ki:

    sınav sonuclara nasıl öğrenebilirim,bekliyorum ama mesaj gelmedi

Cevap Yaz